Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Η ψηφοφορία είναι κάτι το Δημοκρατικό; και οι απαντήσεις μου.

Φαίνεται πως σε μερικούς δεν άρεσαν οι απόψεις μου και παρά να μου πουν έχεις λάθος σε αυτό και σε εκείνο, άρχισα τις συκοφαντίες και τις ύβρεις. Ίσος φταίει που δεν είπα τα καλύτερα λόγια για το πατερούλη τους , τον Μιχαλολιάκο ίσος επειδή δεν είπα πως ο καλύτερος απ' όλους είναι ο Πλεύρης, ίσος κιόλας από αλαζονεία. Δεν τους κατηγορώ. Δεν έχω τίποτα μαζί τους(σε αντίθεση με αυτούς) η διαφορά μας βρίσκεται μόνο στις ιδέες.

Κυρία δικαιολογία τους είναι ότι η ψηφοφορία που έβαλα δεν ήταν αντι-δημοκρατική και ότι είναι ίδια με αυτή των Δημοκρατικών, διότι πολύ απλά ήταν ψηφοφορία(εκλογές)(1). Αυτή η άποψη οφείλεται στον ίδιο ακριβό τρόπο που σκέφτεται η Δημοκρατία "μας" σήμερα. Ότι δεν θυμίζει Δημοκρατία είναι Φασιστικό. Οτι θυμίζει Δημοκρατία είναι κατακριτέο. Μόνο και μόνο επειδή αυτό μοιάζει με κάτι δημοκρατικό , πρέπει να εξαφανιστεί . Επί 21 Απριλίου κιόλας χρησιμοποιούταν το κοινοβούλιο ;; Τότε Δεν έπρεπε να εξαφανιστεί;Αυτοί , τότε δεν ήταν Αντιδημοκράτες;

Βέβαια σημασία δεν έχει το όργανο αλλά το πώς θα το χρησιμοποιήσεις. Η ψηφοφορία που έβαλα είχε ελάχιστη σχέση με την δημοκρατία , τόσο όσο και το να χρησιμοποιήσεις ένα πριόνι για να κόψεις δέντρο ή άνθρωπο.

Συγκεκριμένα επί δημοκρατίας γίνεται ψηφοφορία για να γίνει κάτι πρακτικό όπως το να εκλεγούν βουλευτές ή για να παρθεί μια απόφαση. Τι από τα δύο έγινε εδώ; Ποιοι απόφαση έλαβα με βάση την ψηφοφορία; Εγώ είπα (πριν τελειώσει η ψηφοφορία) τη γνώμη μου για τον κάθε εθνικιστή και συνεχίζω να την λέω ακόμη. Από τη είδατε ούτε άλλαξα την γνώμη μου για να γίνω αρεστός , ούτε προσκύνησα κανέναν.

Δεύτερον, επί δημοκρατίας αυτοί που ψηφίζουν πιέζονται οικονομικά-πολιτικά-κοινωνικά από το σύστημα π.χ. επί δημοκρατίας σου λεν : ψήφισε εμένα για να σου βάλω το παιδί στο δημόσιο. Πίεσα εγώ κανέναν με κάποιο τρόπο πολιτικά-οικονομικά-κοινωνικά; Έδειξα εγώ πουθενά τέτοια στάση; Πουθενά και με κανέναν τρόπο.

Τρίτον επί δημοκρατίας σε αναγκάζουν να ψηφίσεις, ακόμα και να μην ξέρεις το θέμα ακόμα και αν δεν θέλεις. Ανάγκασα εγώ κανέναν να ψηφίσει; όχι φυσικά!

Τέταρτον επι δημοκρατίας ψηφίζεις κάτι συγκεκριμένο(π.χ. αυτό το κόμμα ή το άλλο κόμμα) , εδώ μπορούσες να ψηφίσεις όσα πρόσωπα ήθελες. Τι σχέση λοιπόν έχουν όλα αυτά με την Δημοκρατία; Είναι νομίζω ένα σοβαρό ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί.

Εγώ αυτό που ήθελα να κάνω μέσα από την ψηφοφορία και το έχω τονίσει πολλές φορές είναι μια στατιστική του χώρου που νομίζω ότι όλους , μας νοιάζει. Βέβαια στάθηκε για μερικούς(και επίτηδες) ένας τρόπος δυσφημίσεις... απλά και μόνο επειδή κάπου έπρεπε να βρουν πάτημα αν δεν ήταν αυτό θα ήταν σίγουρα κάτι άλλο.(όπως θα έλεγε και ο Χοσε Αντονιο). Για αυτό και την σταμάτησα αλλά δυστυχώς η δυσφήμιση συνεχίστηκε...

Επίσης αυτοί οι κύριοι θα πρέπει να μας απαντήσουν σε κάποια ερωτήματα που υπάρχουν λ.χ. Οι Σπαρτιάτες επειδή ψήφιζαν τους έφορους , ήταν δημοκράτες;ή επειδή επί Βυζαντίου πολλές φορές στην εξουσία ανέβαιναν άρχοντες που κατά κάποιο τρόπο εκλέγονταν από τις φωνές της μάζας.... και τότε υπήρχε δημοκρατία; κ.τλ.

Νομίζω πως είναι γελοία πράγματα αυτά. Είναι σαν να βγάζουν την επιστήμη της στατιστικής δημοκρατικού φρονήματος.... ένα πράγμα σαν να λεν οι δημοκράται ότι η γεννητική είναι φασιστική. Αυτά είχα να πω και θα ακολουθήσουν και άλλα, σχετικά με αυτά και με παράλληλα θέματα.

Ωστόσο περιμένω οποιαδήποτε αντίθετη άποψη να ακουστή έτσι ώστε να συζητηθεί αλλά ελπίζω από εδώ και πέρα επί της ουσίας.


(1)Βέβαια οι ίδιοι που μου το τονίζουν αυτό είναι αυτοί οι οποίοι ψήφισαν στην ψηφοφορία. Διότι αλλιώς θα ήταν πολύ παράλογο ότι και χωρίς τους αντι-δημοκράτες ο Μιχαλολιακός βγήκε πρώτος και ότι η ψηφοφορία μου έφτασε τα 100 άτομα(Φαίνεται δημοσιεύθηκε από διαφορά Forum με συγκεκριμένες τάσεις.... )

Δεν υπάρχουν σχόλια: