Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Οι μορφές του εθνικιστικού χώρου

Βλέπω από το πρωί την κλιμάκωση της ψηφοφορίας που έχω βάλει. Δείχνει ενδιαφέροντα αποτελέσματα... σε κάποια σημεία καλά σε κάποια άλλα μέτρια , μέτρια , μέτρια. Δεν θα καταφέρω να γράψω για όλες τις προσωπικότητες που έχω βάλει αλλά θα γράψω λίγα πράγματα για κάποιες απο αυτές(Πλεύρης , Γεωργαλάς , Δημόπουλος , Μιχαλολιακό)

Ο Κ.Πλεύρης υπήρξε πάντα ένας τίμιος και όρθιος εθνικιστής. Γεννημένος θεωρητικό μυαλό και μεγαλοφυείς. Έπαιξε το παιχνίδι μα δυστυχώς στο τέλος το έχασε, το Κ4Ε(Κόμμα 4ης Αυγούστου) έπεσε στο κενό από τον ίδιο της το "Σωτήρα" , την "χούντα" των συνταγματαρχών. Ο ίδιος δηλώνει ότι χαίρεται που συνεργάστηκε με το τότε καθεστώς. Είχε επαφές με μεγάλους φασίστες της τότε εποχής.Έχει βγάλει ένα πλήθος βιβλίων(59 αν θυμάμαι καλά) από τα οποία έχω ένα μεγάλο βαθμό(κάπου 30).Είναι απολαυστικός αν και όχι πάντα πλήρως επιστημονικώς, φαίνεται απευθύνεται περισσότερο στους ανώριμους εθνικιστές. Μπορούμε να πούμε ότι σε κερδίζει με τον τρόπο του. Ο ίδιος δηλώνει εθνικοσοσιαλιστής.

Ο Γεωργαλάς πάλι είναι ένα είδος πνευματικού επιστήμονα. Αν κάποιος διαβάσει τα πρώτα του βιβλία τα οποία είναι από τα πιο φοβερά στο χώρο(ειδικότερα η τριλογία που έβγαλε το '89) θα καταλάβει την αξία του σαν συγγραφέα. Ένα από τα πιο βαθυστόχαστο πνεύμα που έχουμε. Τον τελευταίο καιρό βγάζει άφθονα βιβλία με ένα γενικό τίτλο "Ρίζες"τα οποία είναι: απλά γραμμένα έχοντας μόνο την ουσία του θέματος. Κατά την γνώμη μου ο καλύτερος εθνικιστής συγγραφέας.Ο ίδιος δηλώνει ότι πιστεύει στο πολίτευμα "των φιλοσόφων"(Δες το βιβλίο "η Δημοκρατία των αρίστων")

Ο Δημόπουλος.ΑΑ! ο Δημόπουλος!Τι να πει κανείς για τον Δημόπουλος;Άγγιξε από τα πιο δύσκολα θέματα στην ελληνική βιογραφία και τα κατάφερε να κερδίσει τόσο κόσμο. Η μία επανέκδοση γινόταν μετά την άλλη. Ήταν ένας άνθρωπος ο οποίος πάντα βρισκόταν δίπλα στην νεολαία το νέο κόσμο, λες και δεν γέρασε ποτέ. Ήταν μια περίεργη μίξη εθνικιστή.Αυτό που θα περιμέναμε από αυτόν είναι ίσως μια μεγαλύτερη πληθώρα βιβλίων αλλά όπως και να έχει Θα Ζει Για Πάντα Μέσα Μας(!) μέσω των βιβλίων του και της ζωής του. Αυτόν θα αρκεστώ να τον αναφέρω απλά εθνικιστή όπως θα ήθελε και αυτός.

Τελευταίο άφησα τον Μιχαλολιάκο. Σε αντίθεση με όλους τους άλλους , το παρελθόν του δεν είναι καθόλου καθαρό. Ωστόσο εδώ θα αρκεστούμε να τις αναφέρουμε φήμες, απλές φήμες. Η οργάνωση του είναι είδη 20 χρόνια στο χώρο... χρονικά η μεγαλύτερη. Δεν μπορώ να θεωρήσω σαν επιτυχία της οργάνωσης ότι τόσα χρόνια μένει εκεί, προσηλωμένη στο ίδιο αριθμό ατόμων με μικρές διακυμάνσεις. Είμαι σίγουρος τα άτομα μέσα στην οργάνωσή του έχουν διαφορετική γνώμη . Γενικά ο ίδιος δεν έχει και τόσο σχέση με στηλ SS , ναζισμός και τέτοια όπως οι τριγύρω του.Ο ίδιος αν και όχι θεωρητικώς του χώρου έχει λέγειν και δύναμη(αν και λίγο ψεύτης).Σε αντίθεση προς τον Γεωργαλά και το Δημόπουλος και μαζί με τον Πλεύρη είναι από τους καλύτερους για τηλεοπτικές αντιπαραθέσεις αλλά μέχρι εκεί.Ο ίδιος δηλώνει εθνικοσοσιαλιστής

Οι όροι:
Εθνικιστής: Αγαπάει το έθνος του και κάνει ότι μπορεί για να προοδεύσει.
Εθνικοσοσιαλιστή : Ο Εθνικοσοσιαλιστής είναι μια ολόκληρη κοσμοθεωρία , όπου μέσα της υπαρχή ο αντι-σημιτισμός , ο αντι-κομμουνισμός, ο φυλετισμός, ο εθνικισμός και "η ηγεμονία"*

*Η οποία πολλές φορές ονομάζεται από εθνικοσοσιαλιστές "η μόνη πραγματική δημοκρατία"

4 σχόλια:

(Ι)Κτήνος είπε...

Μάλιστα. Αντιδημοκράτη είσαι δημοκράτης ολκής.
Αφενός κρίνεις τα πρόσωπα που βάζεις να επιλέξουν οι "ψηφοφόροι", έχοντας σαν προσωπείο την ίδια ανωνυμία που έχει μεν ο ψηφοφόρος αλλά έχει και ένας από τους κινούντες τα νήματα της δημοκρατίας. Αφετέρου, ΑΚΡΙΒΩΣ όπως κάνουν οι κινούντες τα νήματα, παρουσιάζεις μια αυθαίρετη αυθεντία πίσω από την ανωνυμία σου, με σκοπό μεν να ψηφίσουν οι επισκέπτες σου αλλά και να τις επηρεάσεις.
Βέβαια, μπλόγγερ είσαι ότι θέλεις κάνεις. Αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Δεν θέλω να κάνω κανένα άλλο σχόλιο για την προσωπικότητά σου ούτε για το μπλόγκ αυτό. Χρησιμοποίησε την δημοκρατία "αντιδημοκράτη", με όλες τις όψεις της. Αυτοπροσδιορίσου, η δημοκρατία στο επιτρέπει, όπως σου επιτρέπει και να προσδιορίζεις.

Αντι-Δημοκράτης είπε...

Γα σου φίλε μου.

Η διαφορά της ψηφοφορίας που κάνω εγώ με τις εκλογές που γίνονται επί δημοκρατίας, είναι απλή.

Η Δημοκρατία κάνει εκλογές για να φτιάξει "πολιτικό σύστημα" δηλαδή για να εκλέξει βουλευτές ή για να δράση υπέρ κάποιοι σκοπού.

Εμένα η δική μου ψηφοφορία δεν έχει καμιά σχέση με αυτά τα δύο.

Πρώτα απ' όλα η ψηφοφορία δεν επηρεάζει τις απόψεις μου και αυτά που γράφω π.χ. Δες: παρόλο που ο Μιχαλολιάκος είναι πρώτος την ψηφοφορία, εγώ μόνο τα καλύτερα λόγια δεν έγραψα.

Δεύτερον η ψηφοφορία είναι περισσότερο για ένα μέσο όρο στο που κυμαίνεται και τη πιστεύει ο κόσμος περί αυτών των προσωπικοτήτων. Είναι μια απλή αποτύπωση στατιστικών , απλά μια δημοσκόπηση και δεν έχει καμία σχέση με τις δημοκρατικές εκλογές

Πρώτα απ' όλα δεν είμαι αφεντιά. Δεν παρουσίασα πουθενά τον εαυτό μου ως αυθεντία, αν εσύ αυτό έβγαλες ως αποτέλεσμα τότε έκανες λάθος. Το ξεκαθαρίζω: Δεν είμαι αυθεντία και δεν το είπα ποτέ αυτό. Άλλωστε το μικρό της ηλικίας μου δεν μου το επιτρέπει.

κατά δεύτερον δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να είμαι επώνυμος;Απλά τις απόψεις μου εκφράζω , γιατί πρέπει να δημιουργώ προσωπικούς εχθρούς;

Όταν εξετάζεις ιδέες , τις ιδέες κάποιου , τότε βλέπεις μόνο τις ιδέες του όχι και ποιος τις λέει. Σημασία δεν έχουν τα πρόσωπα σημασία έχουν οι ιδέες λ.χ. Τα βιβλία αντιμετωπίζονται με βιβλία , οι ιδέες με ιδέες ... δεν αντιμετωπίζονται ούτε με την βία , ούτε με το κάψιμο βιβλιοπωλείων ή αυτοκινήτων , ούτε με τις ύβρεις και τους εκβιασμούς. Άρα δεν έχει σημασία καμία το ποιός είμαι! Σημασία έχουν οι ιδέες μου

Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι δεν πρέπει να μπλέκουμε τα πολιτικά θέματα(με την αρχαιοελληνική έννοια) με τα προσωπικά μας.

Θα παραμένω να σχολιάσεις επί την ουσίας των θεμάτων μου: όπως αυτό για την αρχαία ελληνική δημοκρατία ας πούμε, έτσι ώστε να κάνουμε ένα ειλικρινή διάλογο .

Σε ευχαριστώ πολύ και θα περιμένω και επόμενο σχολιασμό σου που θα είναι πάντα δεκτός.

(Ι)Κτήνος είπε...

Αντιδημοκράτη, η δημοκρατία είναι καθεστώς που φθάνει στα όρια παρανοϊκής θρησκείας, όχι απλά πολίτευμα.
Εν προκειμένω, κάνεις ότι και οι δημοκράτες. Επιβάλεις μια σειρά προσώπων, που εσύ επέλεξες και δεν ζητάς σφυγμομέτρηση. Αν το έκανες, τότε θα ζητούσες απόψεις όχι ψήφους. Η κίνηση αυτή είναι με τα όλα της δημοκρατική, διότι όταν κάνει κάποιος αντιπαράθεση μεταξύ άποψης και ψήφου, θα αντιληφθεί τον ευνουχισμό της Άποψης εν όψει μιας επιλογής που καταρχάς δεν τέθηκε επί τάπητος από εκείνον που καλείται να επιλέξει.
Έχουμε και λέμε λοιπόν. Στην δημοκρατία, δεν είναι αυτοσκοπός η εκλογή κάποιου αντιπροσώπου (βουλευτής), αλλά η τοποθέτηση αυτών των ίδιων των επιλογών με τέτοιο τρόπο ώστε να πλαισιωθούν από ένα τεχνητό περιβάλλον. Γι' αυτό η πρώτη δικαιολογία των δημοκρατών, όταν αναγκάζονται να άρουν τις προφάσεις, είναι πως "θα παλέψουμε για μια καλύτερη δημοκρατία". Κι αυτό είναι φυσικά η πρόφαση που αποδίδει θρησκευτικά καθήκοντα έναντι της δημοκρατίας που υπόσχεται παραδείσους και τιμωρεί με κολάσεις.
Για να επιστρέψω. Υπολόγισες και ακόμα υπολογίζεις λάθος. Το ότι ο ΓΓ της Χρυσής Αυγής έλαβε τα δικά σου κακόβουλα σχόλια, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να προτιμηθεί περισσότερο. Κι αυτό εξάλλου, είναι αποτέλεσμα της πράξης σου να τον κακολογήσεις προβάλλοντας "φήμες" (ανώνυμες) που όπως γράφεις πάλι ο ίδιος, αιωρούνται γύρω από εκείνον (χωρίς να γράψεις ΤΙ ακριβώς, ΓΙΑΤΙ, από ΠΟΙΟΝ και τέλος γιατί εσύ προτιμάς να τις θέσεις). Πιο πριν, σχολίασες θετικά τις άλλες σου επιλογές [εν προκειμένω επέτρεψέ μου να σημειώσω πως ο Πλεύρης φημίζεται για την ...(αν)ειλικρίνειά του διαμέσω της προτίμησής του να μην είναι (πλέον) ευθύς στους προσδιορισμούς του] ενώ δεν έγραψες τίποτα έστω το κατατοπιστικό για 2-3 άλλα πρόσωπα.

ΥΓ Περνώντας από το μπλόγκ σου, αυτό είδα πρώτο. Θα διαβάσω και τα υπόλοιπα.

Αντι-Δημοκράτης είπε...

Για σου ξανά.

Έχω δηλώσει σε άλλο μου άρθρο ότι δεν θα επιτεθώ ποτέ σε κάποιον προσωπικά. Για αυτό δεν επεκτάθηκα(και ούτε πρόκειται).Αλλά όταν φέρω μια άποψη και για να είμαι ειλικρινής πρωτίστως με τις ιδέες μου οφείλω να πω ότι πιστεύω αλλά θα το σταματήσω μέχρι εκεί.Για άλλο σκοπό φτιάχτηκε το άρθρο μου και φυσικά και όχι για να διχάζει και να κατηγορεί.

Ο Κ.Πλεύρης ήταν και είναι πάντα ειλικρινής.Μπορείς να πάρεις και να διαβάσεις τα βιβλία του για να το διαπιστώσεις.

Τα πρόσωπα είναι επίτηδες επιλεγμένα και θα αναλύσω πως τα επέλεξα σε άλλο άρθρο μου. Βέβαια άφησα το δικαίωμα της ΠΟΛΥΕΠΙΛΟΓΗΣ δηλαδή της επιλογής πάνω από ένα πρόσωπο. Ανέλυσε γιατί πιστεύω ότι η ψηφοφορία μου δεν έχει σχέση με τύπου δημοκρατικές ψηφοφορίες.

Πάλι η αντιπαράθεση άποψης-ψήφου στην συγκεκριμένη στιγμή και με αυτές τις συνθήκες φυσικά και δεν έχει σημασία με την δημοκρατία.Δεν πιέζω κανέναν πολικά-κοινωνικά-οικονομικά όπως η δημοκρατία αλλά πράγματι έχω επιλεγμένη σειρά προσώπων όπως η Δημοκρατία. Αυτό γίνεται επειδή δεν μπορούσε να ήταν αλλιώς .

Πως θα έβαζα επεκτεινόμενη λίστα ψηφοφορίας από τους "ψηφοφόρους"; Αν έβαζε Άποψη αντί για ψήφο πόσοι θα ψήφιζαν;

Η ψηφοφορία έγινε μόνο και μόνο για την στατιστική της κοινής γνώμης και έχει μια σχεδόν πλήρη αντιστροφή της δημοκρατικής ψηφοφορίας γιατί (Α)Αυτός που ψηφίζει δεν πιέζεται πουθενά[πέρα από ιδέες] (β) Δεν είναι αναγκαστικό να ψηφίσει.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Αλλά καλό είναι να μιλάμε και να "διαλομαχούμε"[:)] μόνο πάνω σε ένα θέμα. Για να μην φτάσουμε σε σοφιστικό τρόπο διαλόγου. Ωστόσο απάντησε μου έσυ όπως πιστεύεις ότι είναι καλύτερα