Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ Η ΓΗ!

Δηλώνω δημόσια και με όλο "το αίσθημα της αλήθειας", ότι συμφωνώ με τους αναρχικούς : Πατρίδα μου η Γη-Γη μου η Ελλάδα. Αυτή είναι η γη που με μεγάλωσε εμένα και τους προγόνους μου, αυτή είναι η γη που μέσα από την γεωργία , την κτηνοτροφία και το εμπόριο με βοήθησε να αναπτυχθώ ... να πέσω και να ξανα-ανέβω.

Δεν είναι λογική , δεν έχει σχέση με το 2+2=4. Καμία. Δεν υπάρχει λόγο να αγαπώ περισσότερο το περιβάλλον που με γέννησε από ένα άλλο περιβάλλον. Ο πατριωτισμός(σε αντίθεση με τον εθνικισμός) δεν είναι λογική , είναι αίσθημα. Και γιατί το ανέχομαι; γιατί ανέχομαι να με κυβερνούν τα αισθήματα μου;

Απλό , το αίσθημα αυτό το αφήνω να υπάρχει γιατί είναι σωστό. Χάρης το αίσθημα αυτό ότι γίνει σε όποιο σημείο της πατρίδα μου, δυσαρεστούμε . Επειδή αγαπάω την πατρίδα μου , δεν θα πετάξω ποτέ σκουπίδι στους δρόμους της. Επειδή αγαπάω την πατρίδα μου, θα τρέξω να βοηθήσω σε μια φωτιά. Επειδή.. Επειδή...

Όλοι οι άνθρωποι έχουν αισθήματα , όπως εγώ. Τα αισθήματα δεν είναι δυνατό να καταργηθούν , είναι έμφυτο και βιολογικό του ανθρώπου. Πολλές φορές όμως τα αισθήματα σε παρασύρουν να κάνεις λάθη και "βλακείες"... για αυτό τα αισθήματα δεν πρέπει να τα ακολουθούμε τυφλά .

Επαναλαμβάνω: τα αισθήματα μας δεν πρέπει να τα καταργούμαι αλλά να τα ορίζουμε . Το αίσθημα του πατριωτισμού είναι αίσθημα που βλέπουμε μέσα από την λογική ότι ωφελεί , έτσι το αφήνουμε. Αν όμως μας έβλαπτε ή ήταν άχρηστο θα έπρεπε να το αλλάξουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: